2020年2月15日星期六

可清洗和重複使用的口罩

 



你對呼吸嘅空氣有咩感覺?如果你有睇新聞,咁你一定會覺得唔安全。你和你心愛嘅人居住響一個對你嘅健康有害嘅環境下。所有車輛、工廠所造成嘅空氣污染、疾病及人口過多。係時候做點嘢。 OxyBreath Pro 係一種新款優質口罩,確保你免受每日呼吸嘅空氣中所含有嘅有害細菌及微粒侵害
敏感、細菌、疾病和污染嘅空氣令到好多人都感到困擾。尤其係嗰哋住響大城市嘅人。基本上,你響任何地方都無法呼吸新鮮空氣。你只係坐響嗰度吸氣呼氣來傷害自己。但係,你可以做點乜野?好啦,到目前為止,仲未有一種好好嘅方法來避免呢哋情況。至少OxyBreath Pro係咁认为嘅。呢款優質口罩可確保你嘅安全並過濾你每日呼吸嘅空氣。它為你提供了一種無需花大錢就可以確保你和你心爱嘅人安全的方法。而且,正如你響新聞入边睇到嘅一样,每一日嘅情况越來越艱難。但OxyBreath Pro真係有咁好?我哋為你進行了測試,呢個係我哋嘅諗法。
OxyBreath Pro係一款完全覆蓋你口鼻嘅口罩,可通過其納米技術無塵空氣過濾器PM2.5來保護您免受過敏原、細菌和病毒嘅侵害。一款舒適輕巧嘅口罩,可按照需要多次使用,並且易於清洗。
點解選擇OxyBreath Pro?
  • 避開所有細菌
空氣係過敏原、細菌和病毒傳播嘅常見方式。再加上汽車和工廠釋放出來嘅微粒子就會令到我哋呼吸嘅空氣變得非常危害健康。你如何確保你及你家人是否安全?為時已晚之前搵一個方法。OxyBreath Pro旨在保護你免受其中任何一樣嘢嘅傷害,並確保你健健康康。過濾你呼吸嘅空氣,避開所有威脅。你知道問題演變得幾嚴重,所以即刻採取行動,保護自己!
  • 全面保護
空氣污染和通過空氣傳播嘅病毒所引起嘅疾病會重創你。居住響城市嘅居民通常都會有呼吸系統嘅問題。任何可以通過空氣傳播嘅嘢都是你睇唔到嘅潛在威脅。使用OxyBreath Pro等可過濾空氣嘅口罩完全覆蓋您嘅口鼻,是解決問題嘅最佳方法。阻擋漂浮響你周圍嘅小顆粒和可能從他人傳出來嘅唾液或液體。不要再冒險了!
  • 極度舒適
當涉及舒適性時,OxyBreath Pro係市場上最好嘅口罩。它適合所有面型,甚至可以拉伸符合有需要人士。如此輕巧,你甚至唔會感覺到它響你嘅面上。防護係最重要嘅,但係點解唔選擇可以令你感到舒適萬分嘅配件。
  • 可清洗及重複使用
普通口罩唔係為了重複使用而設計嘅,你最後必須花一大堆錢來買新嘅口罩。 OxyBreath Pro就唔係咁樣啦。你可以按照喜好多次反复使用,並且可以隨時清洗,以確保所有細菌通通被消滅。無需耗損大量金錢即可輕鬆保護自己。
OxyBreath Pro提供終極保護
  • 舒適兼且吻合所有人嘅面型
  • 全面覆蓋口鼻
  • 納米技術無塵空氣過濾器PM2.5
  • 預防過敏原、細菌和感冒
  • 超輕巧
  • 可清洗和重複使用
呢哋係我哋嘅諗法
“我一直都患有過敏症。空氣污染令到情況更加嚴重。我無法外出,因為一旦我踏出門口,就無法正常呼吸。OxyBreathPro 救咗我!你應該嘗試一下。”
“你可能已經聽到人類再次受到另一種疾病和另一種病毒嘅威脅。我不係冒險嘅人,我都需要保護自己嘅孩子。我為每個人都買咗一個,感覺更加安全。”
“響一個空氣污染嚴重嘅大城市生活可能會造成一些嚴重嘅傷害。我每日都搭地鐵,周圍嘅人都打噴嚏或咳。我覺得一點都唔安全,直到我試用OxyBreath Pro。”
OxyBreath Pro賣幾多錢?
城市已經成為人類最惡劣嘅居住環境。空氣污染令人難以呼吸。你可以想像所有漂浮響空氣中嘅微粒都會對呼吸系統造成嚴重問題。除此之外,仲會不時出現另一種疾病或病毒,威脅到你同你嘅家人。不要再冒險了……
OxyBreath Pro僅售$ 49,並且免運費!
我哋嘅團隊建議每一位都使用OxyBreath Pro。無論你係比較虛弱嘅老人家或年輕人。如果你嘅家中有小孩或者你想安全為上。呢個時期艱難,你需要保護自己。OxyBreath Pro是最簡單嘅解決方式,助您消除好多麻煩。
優點:
  • 防護過敏原、細菌和空氣污染顆粒
  • 全面覆蓋口鼻
  • 可清洗和重複使用
  • 目前有50%折扣
缺點
  • 存貨有限
如何購買?
你可以輕鬆獲得OxyBreath Pro。目前,它的推介價格悭咗50%
  1. 從官方網站訂購OxyBreath Pro
  2. 維持健康,不冒險。
切勿等到為時已晚…

沒有留言:

發佈留言

薑黃可以提供EMF保護嗎?

  科學研究表明,它可以抑制輻射引起的染色體損傷,從而降低患白血病的風險。   AND研究還顯示,服用薑黃或薑黃素補充劑可以顯著降低您的疲勞程度,進而增加您的整體精力。 薑黃素是薑黃中的天然化學物質,已知具有抗炎,抗腫瘤和強大的抗氧化劑作用。   除其他許多健康益處外,薑黃(裝有...